شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز وموفق به اخذ گواهینامه های فنی از سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران، جامعه مخترعین ومبتکرین و وزارت صنایع برای تولید بعضی دستگاه های مربوطه بوده است

شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز وموفق به اخذ گواهینامه های فنی از سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران، جامعه مخترعین ومبتکرین و وزارت صنایع برای تولید بعضی دستگاه های مربوطه بوده است

همچنین در راستای فعالیت های خود با انجام پروژه هایی برای موسسات و اماکن خصوصی و دولتی از جمله بانکها، سفارتخانه ها، آتش نشانی، کارخانجات و مراکز درمانی نیز نائل به دریافت رضایتنامه حسن انجام کار از اکثرسازمان های مذکور گردیده است.

قابل ذکراست اخیراً دربخش تولید با توجه به فن آوری های جدید و رشد روز افزون علم الکترونیک این شرکت تولید دستگاه ها را فقط بر اساس سفارش مطابق با استاندارد روز و بهره گیری مستقیم از محققان و تولید کنندگان معتبر جهان طراحی و ارائه می نماید ضمناً در بخش خدمات شرکت قادر است مجهزترین سیستمهای مذکور بویژه هوشمند سازی ساختمان و بهینه سازی در مصرف انرژی و نورپردازی با قابلیت کنترل از هر نقطه جهان را تامین و اجراء نماید.

امید است به یاری خداوند متعال و با توجه به سوابق و تجارب متخصصین مجرب شرکت بتوانیم خدمات شایسته ای در جهت بالا بردن ضریب امنیت وآسایش شما داشته باشیم.

  • ۰
  • ۰

یک سیستم امنیتی چیست؟

همه سیستم های امنیتی خانه در اصل تامین کننده امنیت نقاط ورود، مانند درب و پنجره، و همچنین فضای داخلی حاوی اشیاء با ارزش مانند مجموعه های هنری، کامپیوتر ، طلا و غیره میباشند.

صرف نظر از اندازه خانه و یا تعداد درب و پنجره و یا اتاق زمانی که تصمیم می گیرید برای محافظت از خانه ، نظارت تمام  اجزای سیستم امنیتی مستقر در سراسر خانه  تحت فرمان کنترل پنل یا دستگاه مرکزی می باشد.

یک سیستم امنیتی چیست؟

بیشترین تعریف مقدماتی از هر سیستم امنیتی در نام خود می باشد. به معنای واقعی کلمه یک وسیله یا روش که با آن میتوان چیزی را  از طریق یک سیستم مرکزی با اجزا آن امن نمود.

 

در این مثال، ما در مورد سیستم های امنیتی خانه، که شبکه ای  از دستگاه های الکترونیکی یکپارچه با پانل کنترل مرکزی برای محافظت در برابر سارق و سایر مزاحمان صحبت میکنیم.

 

سیستم های امنیتی خانه معمولی شامل:

  • کنترل پنل است که کنترل اولیه سیستم امنیتی یک خانه می باشد.

  • سنسور درب و پنجره.

  • سنسور حرکت، داخلی و خارجی.

  • دوربین های امنیتی سیمی یا بی سیم.

  • آژیر با دسیبل بالا یا زنگ.

  • علائم سیستم امنیتی.

یک سیستم امنیتی چگونه کار می کند؟

 سیستم های امنیتی خانه در مفهوم ساده از تامین امنیت نقاط ورودی یک خانه با سنسور است که با یک کنترل پنل مرکزی یا فرمان در یک محل مناسب نصب و با سنسور ها  ارتباط برقرار می کنند.

این حسگرها که به طور معمول بر روی درب ورودی  یک خانه و همچنین پنجره به ویژه بازشو ها و پنجره هایی که نزدیک به سطح زمین قرار دارند نصب و فضاهای داخل خانه را می تواند با سنسور حرکت امن نمود.

کنترل پنل:

وظیفه دستگاه مرکزی  فعال و غیر فعال کردن سیستم های امنیتی و ارتباط با هر یک از سنسورهای نصب شده و برای تماس با تلفن های موبایل یا ثابت از پیش تعیین شده  و اعلام آژیر هشدار در مواقعی که یک منطقه امنیتی شکسته شود میباشد.

آنها به طور معمول از ویژگی های یک پد لمسی برای برنامه نویسی آسان ، فعال یا غیر فعال کردن سیستم امنیتی و تتظیم روی دستورات صوتی برنامه ریزی کنترل از راه دور را انجام داد.

سنسور درب و پنجره (مگنت):

از دو بخش در مجاور یکدیگر تشکیل شده است. یک بخش از دستگاه بر روی درب یا پنجره و از سوی دیگر بر روی قاب یا چهار چوب درب یا پنجره نصب میشود. هنگامی که یک درب یا پنجره بسته است، این دو بخش از سنسور به هم پیوسته، ایجاد یک مدار ایمن بوجود می آید.

هنگامی که سیستم امنیتی فعال باشد، این سنسورها (درب و پنجره ) به کنترل پنل  گزارش داده  که نقطه ورود امن است و اگر یک پنجره به طور ناگهانی باز شود، مدار امنیت پاره شده و کنترل پنل این مساله را به عنوان نقض یک منطقه امن میداند و آژیر هشدار به صدا در می آید و به شماره های تعریف شده در سیستم تماس میگیرد.

سنسور حرکت:

این اجزای امنیتی، زمانی که دستگاه مرکزی فعال می باشد، سنسورهای با ایجاد یک منطقه نامرئی محیط اطراف را پوشش میدهند. معمولا برای محافظت از اتاق حاوی اشیاء با ارزش، و همچنین خانه های بزرگ استفاده میشود.

دوربین های مدار بسته:

موجود در تنظیمات سیمی یا بی سیم، دوربین های مدار بسته می تواند از چندین راه مختلف به عنوان بخشی از یک سیستم امنیتی به طور کلی استفاده شود.

یک سیستم امنیتی چیست؟ اژیر

  • ۹۶/۰۲/۲۱
  • maral alinejad

دزدگیر اماکن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی