شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز وموفق به اخذ گواهینامه های فنی از سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران، جامعه مخترعین ومبتکرین و وزارت صنایع برای تولید بعضی دستگاه های مربوطه بوده است

شرکت مرکزی آژیر

شرکت مرکزی آژیر از سال 1361 در زمینه، مشاوره، طراحی، تولید و نصب مدرنترین سیستم های اعلام سرقت وحریق، اطفاء، کنترل تردد، شبکه، مخابرات و دوربین های مداربسته فعالیت خود را آغاز وموفق به اخذ گواهینامه های فنی از سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران، جامعه مخترعین ومبتکرین و وزارت صنایع برای تولید بعضی دستگاه های مربوطه بوده است

همچنین در راستای فعالیت های خود با انجام پروژه هایی برای موسسات و اماکن خصوصی و دولتی از جمله بانکها، سفارتخانه ها، آتش نشانی، کارخانجات و مراکز درمانی نیز نائل به دریافت رضایتنامه حسن انجام کار از اکثرسازمان های مذکور گردیده است.

قابل ذکراست اخیراً دربخش تولید با توجه به فن آوری های جدید و رشد روز افزون علم الکترونیک این شرکت تولید دستگاه ها را فقط بر اساس سفارش مطابق با استاندارد روز و بهره گیری مستقیم از محققان و تولید کنندگان معتبر جهان طراحی و ارائه می نماید ضمناً در بخش خدمات شرکت قادر است مجهزترین سیستمهای مذکور بویژه هوشمند سازی ساختمان و بهینه سازی در مصرف انرژی و نورپردازی با قابلیت کنترل از هر نقطه جهان را تامین و اجراء نماید.

امید است به یاری خداوند متعال و با توجه به سوابق و تجارب متخصصین مجرب شرکت بتوانیم خدمات شایسته ای در جهت بالا بردن ضریب امنیت وآسایش شما داشته باشیم.

  • ۰
  • ۰

پلیس هینزدیل به­­دنبال راه­هایی به منظور بهبود سیستم­های دوربین نظارت مسکونی برای کمک به حل جرائمی که آمار­های دزدی و سرقت بعد از پایان سال نشان می دهند، مانند بالاترین جرائم در سال 2013 هستند.

تعداد سرقت­ها (خانگی) در سال 2013 در شهر هینزدیل 28 تا بود، در مقایسه با سال 2012 که 29 تا بود. تعداد دزدی­ها در سال 2013، 135 تا بود­، کمتر از 151 دزدی در سال 2012.

رئیس پلیس هینزدیل، آقای برد بلوم گفت: تعداد سرقت­ها و دزدی­ها در شهر شدیدا در سال­های اخیر ثابت است، در حالی که او روستا را به عنوان یک هدف برای سرقت در نظر نمی­ گیرد.

با این وجود، وی گفت: مقامات پلیس یک برنامه برای رسیدن به کنترل بهتر بر ساکنینی که سیستم نظارت دارند و جایی که آن­ها قرار دارند در نظر می­گیرند، بنابراین زمانی که سرقت یا هر جرمی رخ می دهد آن­ها بهتر مورد استفاده قرار می­گیرند.

آقای بلوم گفت: بیشتر ساکنین سیستم­ها را دارا می باشند، ولی نیازی نیست آن­ها اجازه دهند پلیس متوجه شود. وی گفت: پلیس علاقه ­مند است به صورت داوطلبانه ساکنینی که این سیستم­ها را دارند، راهنمایی کند.

“ما مشاهده می کنیم بیشتر مردم آن­ها را نصب می­کنند. آن­ها فراگیر شده ­اند”، وی گفت.

وی گفت: تکنولوژی سیستم­ها در حال رشد است و آن­ها می توانند نه تنها در محفاظت از یک منزل بلکه برای حل یک جرم در منطقه عمومی مفید باشند.

برخی سیستم ها آشکارسازهای حرکتی دارند که وقتی یک خانه در نزدیکی وجود داشته باشد دوربین را فعال می­کنند و یک عکس با متن برای موبایل صاحب­خانه ارسال می­کنند.

وی گفت: ساکنین خواه یک سیستم امنیتی داشته باشند خواه نداشته باشند، آن­هایی که متوجه مورد مشکوکی می­شوند نباید برای تماس با پلیس تردید کنند.

“مردم به موقع تماس با ما نمی­گیرند،” وی گفت. “ما ترجیح می­دهیم 100 تماس از فعالیت مشکوک که هیچ چیز حاصل نشود دریافت کنیم تا اینکه یک مورد که شخص تماس نگیرد داشته باشیم”.

گرچه او هیچ ضرب الاجلی ندارد، وی گفت پلیس مایل است چند نوع برنامه را به زودی جهت ردیابی خانه ­هایی که با سیستم­های امنیتی تجهیز شده اند در محل قرار دهد. او گفت برنامه نیاز به موافقت هیئت مدیره روستا ندارد.

“ما از هم­­اکنون در حال تلاش برای هم­اندیشی از این طریق هستیم،” وی گفت.

وی گفت سیستم­ها مفیدند.

“من فکر می­کنم اینکه یک دوربین بر خانه­تان داشته باشید ایده بسیار خوبی است،” وی گفت.

دیگر آمار جرم و جنایت مطابق سال 2013، یک جرم تجاوز یا سوء استفاده جنسی ، دو سرقت خودرو و یک ضرب و جرح را نشان می­دهد. هیچ قتل، آتش ­افروزی یا غارت­گری وجود ندارد.

سیستم­های امنیتی منزل

سیستم­های امنیتی منزل اژیر

  • ۹۶/۰۲/۰۲
  • maral alinejad

دزدگیر اماکن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی